Tato webová stránka používá cookies

Pro zlepšení služeb používáme cookies. Některé z nich jsou k fungování stránky nezbytné, ale o těch následujících můžete rozhodnout sami. Přečtěte si více o tom, jak cookies používáme a jak je můžete případně odmítnout.


 


Sídlo firmy

START
ZDARMA*
  • Označení sídla firmy
  • Recepce pro kontakt s veřejností a úřady
  • Administrativní zázemí s WiFi
Balíček obsahuje Více informací
BASIC
399 Kč / měsíc
  • služby balíčku START
  • Bezplatný pronájem zasedací místnosti pro jednání s úřady 1 hod./měsíc
  • 1 hodina služeb Flexibilní asistentky
  • Teplé a studené nápoje při jednání zdarma
Balíček obsahuje Více informací
STANDARD
od 799 Kč / měsíc**
  • služby balíčku BASIC
  • Úschova pošty k vyzvednutí
  • Online informování e-mailem o došlé korespondenci (poště)
  • Scan pošty zcela ZDARMA do 5-ti položek
  • Jednotné klientské tel. číslo na recepci
  • Přeposílání korespondence 1× měsíčně na vyžádání
Balíček obsahuje Více informací
FLEXI
od 1199 Kč / měsíc**
  • služby balíčku STANDARD
  • Scan veškeré došlé korespondence
  • Převzetí a přeposílání pošty 2x týdně
  • Neomezený pronájem zasedací místnosti pro jednání s úřady
  • 2 hodiny pronájmu zasedací místnosti pro jednání s obchodními partnery
  • Aktivační poplatek zcela ZDARMA
Balíček obsahuje Více informací

* Zcela ZDARMA na 12 měsíců, a to při uzavření smlouvy na 48 měsíců. Standardní cena je 369,-Kč/měsíc při uzavření sml. jen na 12 měsíců, popř. 349,-Kč/měsíc při uzavření smlouvy na 24 měsíců.
** Platí při uzavření smlouvy na min. 24 měsíců.



Detailní ceník ke stažení

Uložte si ceník v PDF

VÍTE PROČ SI VYBÍRAT PRÁVĚ NÁS?

Profesionální tým s více než 20 letou zkušeností v oboru. Najdete nás v Brně, Olomouci, Plzni a Zlíně. Nejlepší poměr ceny a výkonu.