Šetříme váš čas i peníze

Přenechejte starost s účetnictvím, odvodem daní a přípravou mezd týmu s 19 letou zkušeností. Starosti s finančními úřady, pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení vyřídíme za vás.

K dispozici je vám náš tým odborníků, který se neustále vzdělává, a tak zvládá rychle reagovat na legislativní změny.

Navštivte nás v našich moderních kancelářích v Brně, Plzni a Olomouci, nebo přijedeme za vámi.

Účetní služby i systém navrhujeme pro každého klienta tak, aby se nejvíce přizpůsobil jeho potřebám a nabízeným službám, proto mají naši klienti na výběr z více účetních programů.

Úspora času

Šetříme váš čas. Využijte našich účetních, daňových a mzdových služeb. Přesvědčte se o tom, jakou časovou úsporu vám náš servis přinese.

Úspora nákladů

Snižte fixní náklady na svůj business. Outsourcing účetních, daňových a mzdových služeb přináší úspory několika desítek tisíc korun ročně.

Bezpečnost

Dbáme na to, aby byla vaše účetní data v bezpečí. Ukládáme je na bezpečné datové uložiště, pravidelně zálohujeme a chráníme data proti zneužití.

Profesionalita

Nemusíte se zabývat neustále se měnící legislativou, u nás vám poradí tým zkušených účetních.



Účetní služby a poradenství

Vaše nová účetní s vámi bude neustále ve spojení

Postaráme se za vás o vedení účetnictví, zastoupíme vás při komunikaci s úřady a účetní poradce z našeho týmu vám bude neustále k dispozici. Zakládáme si na komunikaci – obratem reagujeme na vaše dotazy a po uzavření účetního období vám vždy předáme všechny důležité informace.

Vy se o účetnictví vůbec nemusíte starat. Ušetříte tak čas i peníze.

Zpracování a vedení účetnictví

Účetnictví v pořádku? O to se postaráme my

S námi vás žádná kontrola nezaskočí. Účetnictví budete mít vždy v pořádku a zároveň ušetříte čas a výdaje za interní účetní. Outsourcing eliminuje selhání lidského faktoru. Naši účetní se neustále vzdělávají, aby mohli rychle reagovat na legislativní změny, a jsou vám k dispozici 24 hodin denně pro konzultace.

O co se za vás postaráme?

  • Zpracování účetních dokladů a vedení zákonem stanovených knih a evidencí
  • Zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných a kontrolních hlášení
  • Vyhotovení přehledů podle vašich potřeb
  • Zpracování ostatních daní (daň z příjmů, daň silniční aj.)
  • Účetní poradenství
  • Příprava podkladů ke kontrole
  • Zastupování na úřadech
  • Zpracování dokladů v sídle vaší společnosti na základě vzájemné domluvy
  • Vedení evidence majetku

Účetní služby poskytujeme také formou supervize. Pokud si chcete účetnictví vést sami a zároveň potřebujete jistotu, že je vše v pořádku, bude vaše účetnictví kontrolovat náš účetní ve vzdáleném přihlášení.

Vedení daňové evidence

Svěřte daně odborníkům a šetřete tak svůj čas

Daňová evidence nahrazuje dřívější jednoduché účetnictví. Pokud chcete uplatnit výdaje podle dokladů v daňovém přiznání k dani z příjmu, musíte evidovat údaje o příjmech a výdajích, o majetku, dluzích a jako plátce DPH i pro účely evidence DPH. S tím vším vám rádi pomůžeme.

Jsme vám k dispozici i k osobním konzultacím v našich moderních kancelářích v Brně, Plzni a Olomouci, nebo za vámi přijedeme přímo do vaší firmy.

O co se za vás postaráme?

  • Zpracování daňového přiznání k DPH včetně souhrnných hlášení a kontrolních hlášení
  • Zpracování předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených knih a evidencí
  • Vyhotovení přehledů podle vašich potřeb
  • Zpracování ostatních daní (daň z příjmů, daň silniční, daň z nemovitých věcí aj.)
  • Poradenství
  • Příprava podkladů ke kontrole
  • Zastupování na úřadech
  • Zpracování dokladů ve vašem sídle
  • Vedení evidence majetku

Daňové služby a poradenství

Daně v pořádku? Pomůžeme vám s tím

Naši daňoví poradci za vás zpracují daňové přiznání a poradí vám se všemi daňovými povinnostmi, které jako firma máte. Jsme vám k dispozici i k osobním konzultacím v našich moderních kancelářích v Brně, Plzni a Olomouci, nebo za vámi přijedeme přímo do vaší firmy.

Zpracování daňového přiznání

Netrapte se zpracováním daňového přiznání

Využíváte našich služeb? Pak vám také zajistíme kompletně zpracovaná daňová přiznání dle veškerých platných předpisů.

Nejste našimi klienty? Potřebujete poradit, zpracovat nebo podat daňové přiznání? Kontaktujte nás.

Co pro vás připravíme:

  • Daňová přiznání pro firmy i OSVČ
  • Povinné přehledy dle požadovaných zákonných předpisů
  • Přiznání k dani z příjmu v prodloužené lhůtě
  • Všechny druhy daňových přiznání

Mzdy

Připravíme mzdy za vás. Šetříme váš čas i peníze

Postaráme se za vás o přípravu podkladů pro vyplácení mezd, roční zúčtování daně z příjmu zaměstnanců a další nezbytnosti, které vás jen zdržují od vaší práce. Nechte starosti se mzdami na odbornících a šetřete svůj čas i peníze!

Zpracování mezd

Nechte starosti se mzdami na odbornících

Nechte mzdovou agendu na nás a neztrácejte s ní čas. Náš tým odborníků se za vás postará o přípravu podkladů k výplatě mezd a zajistí, abyste měli vše v pořádku pro bezproblémový běh firmy i případné kontroly.

O co se za vás postaráme?

  • Kompletní zpracování mezd
  • Přihlášení/odhlášení zaměstnanců na zdravotní pojišťovně a správě sociálního zabezpečení
  • Měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a správě sociálního zabezpečení
  • Výplatní pásky
  • Příprava příkazu k úhradě (mzdy, daň z příjmů, zdravotní pojištění, sociální zabezpečení, zákonné pojištění)
  • Roční zúčtování daně z příjmů zaměstnance
  • Roční vyúčtování daně z příjmů fyzických osob a daně vybírané srážkou
  • Evidenční listy
  • Mzdové listy
  • Příprava podkladů pro kontroly
  • Zastupování na úřadech

Vedení personální agendy

Mějte pořádek v personální agendě

Spokojenost zaměstnanců je klíčovým prvkem každé férové společnosti. Proto kromě kompletní mzdové agendy zajistíme i správu personální agendy, a to od přijetí nového zaměstnance, veškerou evidenci až po případné ukončení pracovního poměru.

O co se za vás postaráme:

  • Příprava pracovních smluv
  • Podklady pro změny podmínek pracovního poměru
  • Podklady pro ukončení pracovního poměru